lite allt möjligt !


det här var lite av det jag köpte idag, iallafall åt klädes hållet !
1. en jätte söt pyamas me spets kant.
    kostar: 205 kr ( men det var 50 % rea som jag fick den för 102.50 kr )
    butik: assesorize på biblioteksgatan.

2. ett par jätte mysiga strumpor i turkos !
     kostar: 99 kr på rea ( igentligen kostar dem 199 kr ) 
     butik: oasis på biblioteksgatan.

3. en jätte härlig "jacka" i blå mönstad tyg. 
    kostar: 679 kr på rean ( vet inte hur mycket den kostar igentligen. ) 
    butik: zara på hamngatan.

4. ett par grön mönstrade sommarskor.
     kostar: 98 kr på rean ( igentligen kostar dem 299 kr )
     butik: zara på hamngatan.

sådär, där var lite av vad jag köpte ! =) tihi, jag skriver ett godnatt inlägg lite senare,
puss & kram så länge.  

Kommentarer
Postat av: paula

snygg jacka, den klär dig säkert väldigt bra!!!

2008-12-26 @ 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0