körslaget.

god kväll allihopa :) !
jag har precis kollat en liten snutt på körslaget, en av dem sämsta programen ever made men aja. haha, joo klockan är redan 9 och jag vill verkligen inte gå och lägga mig sent ikväll asså. för jag måste verkligen sova 10 timmar inatt annars kommer ni får se sen sur katinka imorn asså ! x) aja, imorgon dagens planer har jag inte kommit till än, har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, några förslag ? joo, katja har försökt nå mig men jag kan inte svara på hennes sms eftersom pengarna är slut på mig mobil så om du ser det här katten så är frågans svar: ja, jag är i sthlm, vill du träffas ? ;) <3 tahah, aa. så som sagt så kanske jag träffar katten imorn om hon är tillbaka från säälen ! hihi, eller så blir imorn en slapp dag, jag har inte riktigt bestämt mig än faktiskt :) ! men nu ropar mamma på mig att jag ska gå upp och kolla igen... BOOOOOORING ! zzzzzz..... haha, men jag skriver nog ett inlägg lite senare ;) !
puss & kram

Amanda & Linda :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0