kina chack

hejhej !
nu har jag just spelat lite ´kina schack med leo eller nu hur det stavas ! ;) han vann över mig.... men jag ska vinna nästa match, jag lovar ! xD haha, aja. tidigare på kvällen mötes jag och wendela upp för att byta julisar med varann, hihi. jag gav henne en kalender med en bild på oss i varje månad vad vi gjorde den månaden för typ ett år seda eller 2. haha, jag lovar att ni sitter jag och läser det här nu och ser ut som frågetecken men asså det är faktiskt lite svårt att förklara ;) ! haha, aja. det härbli nog mitt sista inlägg för ikväll, för jag och constance gick och la oss jätte sent igår för att vi låg och snackade och jag måste verkligen få in mer än 10 timmar inatt annars kommer jag verkligen inte bli frisk till julafton ;) ! så, det här bli nog tyvärr sista inlägget för ikväll ! men ni får sova så sött så hör jag av mig imorn ! :) <3 
SWEET DREAMS!

jag saknar snön... ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0