julia´s !

hejhej allihopa !
nu är jag på väg till min vännina julia för att fira hennes födelsedag =) <3 men det här inlägget får bli en snabbis föratt det börjar lixom om 5 minuter ! ;) haha, oj. asså jag kom på en grej... jag har brytit mitt löfte ! jag skulle skriva minst 2 inlägg per dag och jag glömde helt opch hållet skriva igår ! iallafall, igår så var jag hemma hos elsi , det var väldigt trevligt ! speciellt  att lära känna lite nya människor ! ;) hihi, efter det gick jag hem till conne och kollade lite på fredag hela veckan och sen kom pappa och hämta upp mig... haha ! men nu måste jag kila ! förlåt för att jag inte skrev igår föresten...
men jag lovar att skriva när jag kommer em från julia !
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0