julgranen.

hejhej allihopa !
nu sitter jag här och försöker kopiera lite bilder över från datorn till en CD vilket inte går så bra... jag förstår mig inte på tekniska grejer. dem är så himla krångliga och komplicerade xD ! haha, iallafall. det är bara 5 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp. gud vad jag är bra ! jag är ute i så god tid. men jag och connie ska julklappshandla imorn så det är ju bra =) <3 hihi, vi har till och med rita ut en karta hur vi ska gå. hahah  ! så vi kommer springa runt på stan hela dagen och flänga med påsar m.m. och så ska vi ta massor med kort såklart ! ;) aja, det ordnar sig säkert. nu står pappa, leo och mamma och klär vår ynkliga lilla julgran som jag fick titta på för några minuter sedan. herre min skapare vad den vad spinkig. annars brukar vi ju köpa värsta feta kungsgranen =) <3 haha, men just nu står pappa och håller på eftersom hela vår julgransbelysning har pajat så försöker han att få den att funka igen. haha, aja. jag vet att det vara blev 2 inlägg idag eftersom det här nog blir mitt sista för ikväll ! men jag lovar att i fortsättning så höjer vi ribban till 3 inlägg istället, eller vad tycker ni  ? ;) <3 hihi, men nu måste jag duscha ! godnatt och sov sött så syns vi imorn.
puss & kram

tinki och wl .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0