jul om typ 3 veckor ?

hejhej igen !
nu sitter jag och har jätte ont i huvudet, det är ganska jobbigt föratt jag hade det igår kväll och nu hela idag, och vi har ingen alvedon eller ipren för tillfället såå... aja, det går väll över hoppas jag. bara jag inte blir sjuk inför helgen... suck. hela min helg är fullpackad nu igen, det är ganska jobbigt om man tänker efter. jag menar, jag skulle hellre vilja ha en fullpakad helg än att gå runt själv och hecka, men asså jag älskar att sova ut på helgen, och nu kan jag inte göra det lixom... aja, jag får hoppas på att det blir bättre nästa helg ! ;) snart blir det nog middag för min del, så himla gott med vårrullar asså ! mums, och efter det så ska jag typ fixa lite i mitt rum och sedan gå och lägga mig. jag måste verkligen sova ut... det kanske är därför mitt huvud dunkar !
är det någon annan som tycker att julen kommer jätte fort fram iår ? jag har lixom knappt tänkt ut alla mina julklappar och det är lite mer än 2 veckor kvar till julen och gud vad oförberedd jag är... alla andra år har det varit att jag har köpt julklappar typ 3 veckor innan, men icke sa nicke iår ! jag gick med min kära vännina ebi idag lite på stan innan vi gick hem till mig och drack te, och då slog det mig att jag inte har köpt en enda julklapp ! gud vad chockad jag blev asså ! aja, jag åter kommer efter käket ! ;)
puss & kram

Kommentarer
Postat av: katja

moahahah , katinka ! det är bara 10 dgr kvar i skolan x) lycka till med alla julklappar , själv så har ja inte köpt nåra till någon :D loove "<3

2008-12-08 @ 19:27:49
URL: http://katjakatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0