hos sophia :)

hejhej !
nu istte rjah emma hos sophia och jag ska sova där ikväll :) vi träffades klockan kvart över 5 vid mörby och då gick vi upp till hm för att sophia skulle köpa sminkgrejs typ. och efter det gick vi in på lidex och kollad runt. lite senare åt vi middag :)
 på väg hem på bussen hade sophia fötterna lite på ett säte, pch då var det en jätte sur och sa huru du damen där bak, hur fan vågar du ha fötterna på säterna. haha, jag höll på att garva ihjäl. och sen sa han såhär: jag gratulerar, för du har blibit fottad för allt det här som händer på bussen filmas typ. haha, och då började garva ennu mer. det var så himla kul x) thaha, och nu ärt vi här hemma :) hihi, japp det är väll det vi har gjort. jag tror inte det blit så många till inlägg ikcäll faktiskt, som jag jag sa . vissa dagar hinnar man skriva mycket och viss dagar inte lika mycket. aja, idag har jag och wendela varit på eriksdalsbadet och badat :) haha, vi var bara där en liten stund och sen gick vi. jag gillar inte riktigt att gå på allmäna bad . det är väldigt äckligt tycker jag . haha. aja, efter det såå gick vi hem till mig och tog en kopp varm choklad :) hihi. jaa, det är väll det som har hänt idag. annars här jag bara chillat :) men nu ska jag och sophia kolla på film ;) men jag hör av mig lite senare.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0