hos lamers.

hejhej allihopa ! =) <3
 nu är jag hemma hos lamers. vi ska snart baka lite ! hihi, så just nu är lamers och kollar om dem har bakpulver. hihi, jag älkar att baka.men det vilar typ enb förbannelse över mig när jag bakar hemma, så när jag bakar hemma blir det jätte misslyckat men när jag bakar hos kompisar går det jätte bra. det är ganska konstigt. "/  haha, men men. i helgen blir det nog mest att chilla för min del. är helt slut efter veckan som har gått,  men jag vet faktiskt inte varför. så ikväll blir det tidig läggning för min del, om jag inte sover hos en kompis såklart ! :) <3  joo, jag ville hälsa till några som skriver anonymt i mina bloggkomentarer att jag verkligen inte uppskattar det. jag menar , ni gör ju ingen nytta. och om ni tycker det, kan ni  säga det till mitt ansikte istället. för att jag tror inte någon tycker att det är kul att få sånna inlägg i sin blogg , eller har jag fel ? aja, jag hör av mig lite senare.
puss & kram.

Kommentarer
Postat av: tussan

vadå? det är väl kul att få nån kommmentar? det är väl dom ända du får?

2008-12-08 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0