hemma hos katja ! =) <3 med wendela.

hejhej  !
nu sitter jag hwemma hos min kära vännina katten ! =) <3 med wendela. vi har just kommit hit så alla vi 3 är alldeless rosiga om kinderna fortfarande ! hihi, men snart ska vi kila för att vara med på katjas sista ridning som kommer bli kul, för dem ska typ hoppa och hålla på ! lite senare på kvällen ska vi gåoch äta middag hos en kompis vilket kommer bli jätte skoj hoppas jag ! hihi, oj vad katjas nya ridbyxor är snygga ! =) katja har nämnligen ¨fått nya ridbyxor som är jätte snygga tycker jag ! =) <3  hihi, katja gjorde också en mössa som jag tror hon råkade sticka lite fel på i slöjden men asså nu ser den ut som en svamp men den ser ändå jätte snygg ut. haha, tänk att något som kan ha gått så snett kan sen bli jätte fint ! hihi, jag tycker det är rätt coolt faktiskt ! ;) hihi, aja . nu sitter vi iallafall alla  i soffan och skriver lite sms och sånt ! men nu tror jag snart vi ska på ridning så jag kanske ska knyta ihop säcken i det här inlägget ! haha, men jag hör ju av mig lite senare ! förlåt att jag inte har skrivit så mkt på´sistone, jag har helt enkelt inte haft tid. det är ganska synd men sant. aja, måste kila.
puss & kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-18 @ 15:38:47
Postat av: Anonym

haha hihih hahha hihi varför skriver du så mycket hahha och hihihihhihii ?

2008-12-18 @ 15:39:13
Postat av: coie

åh katinka...

2008-12-18 @ 16:00:11
Postat av: Anonym

jag tycker det e så himla dåligt av constance att ha en tjejmiddag som bara hennes 'närmsta' e bjudna på. Ja menar, hon blev ju jätte sur när Elsa hade dt, och hon inte blev bjuden, men nu så går det bra att göra så, när hon inte blir utsatt!

2008-12-18 @ 19:48:24
Postat av: constance

för det första, 1. jag bjuder mina närmaste på en födelsedags middag om jag vill ?! bara för att du inte är min närmaste, och för det 2. så blev jag bjuden på elsas fest! såå vad vill du komma med ?

2008-12-19 @ 16:20:29
Postat av: constance

för det första, 1. jag bjuder mina närmaste på en födelsedags middag om jag vill ?! bara för att du inte är min närmaste, och för det 2. så blev jag bjuden på elsas fest! såå vad vill du komma med ?

2008-12-19 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0