hemma hos elsi !

hejhej allihopa ! ;) <3
nu sitter jag och julia hemma hos elsa och typ slappar ! hihih, elsa pratar i telefonen och vi typ sitter här. hihi, men asså jo, jag vill gärna säga en grje till anonym ; snälla bar alåt mig vara, vad hra jag gjort dig. kan inte du bara låta mig vara ifred ! jag menar , du vinnre ingenting på det här ! har du ingenting annan för dig än att skriva masa löjliga komentarer på någons blogg ! haha, jag menar det är ju ganska dumt om man tänker efter. sitta och komentera någons blogg hela dagen... "/ .  aja, och förlåt för att du kanske tycker att jag ser ut som en kanin men jag kan inte göra någonting åt det föränn jag får tandställning såå snälla bara BACK OFF ! haha.

iallfall, idag har vi kollat runt lite på stan efter kläder m.m, jag behöver blans annat köpa något fins till julafton så jag passade på ! haha, jag såg en jätte fin kjol på bik bok och några jätte slygga pumps på hm. men, men ! ;) hihi, och nu sitter vi här hemma ! :)

aja, men nu måste jag gå föratt vi ska spela spel typ. haha, önska mig lycka till  !
puss & kram

elsi ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0