hemma hos connie.

hejhej allihopa ! =)
idag så har jag varit med lovïsa, wendela och connie . vi har kollat på lite julklappar och sånt, så nu är jag helt slut i benen. hahaha, aja. nu sitter jag hos connie och ska sova hos henne, vi har just kollat klart på mean girls så vi har ingenting att göra för tillfället. vi åt jätte god glass för ungeför en halv timme sedan med blåbär ! mums ! =) <3 men jag tror båda hade tänkt gå lägga oss tidigt ikväll för att båda är dunder trötta "/ . föresten, det är ungefär 3 veckor kvar till jul och min önskelista är typ en km lång ! och jag har inte ens skrivit allt jag vill ha en. typiskt mig ! haha, aja .  nu ska jag hjälpa connie att skaffa en blogg ! men jag skriver nog ett litet godnatt inlägg ikväll ! 
puss & kram så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0