hemma hos cl

hejhej ! =) <3
 okej, nuj har jag lov i 3 hela veckor, det ska bli så jävla skönt asså ! det har just varit skolavslutning och som tur var på var inte ingrid där så hon kunde inte läsa upp ett lång tråkigt tal som på går i typ 45 minuter. haha , så himla skönt! efter det så var det lite glögg och pepparkakor på skolgården ! ;) haha, iallfall
nu sitter jag hemma hos connie och är bara här en kort sväng för sen ska jag, wendela och constance snart ut på stan och julklappshandla ! hihi, gud vad mysigt det kommer bli ! ;) hihi, asså jag ska inte handla något men jag tror wendela ska det. vi ska till massa affärarer, b.l.a loccitaniani som wendela och connie säger och typ till fältan m.m . hih, så det ska bli kul ! men nu ska vi gå! men jag tror jag ska ute med några kompisar ikväll ! hihi, men jag lovar att skriva innan eller efter.
puss & kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0