hemma hos belli med lamers.

hejhej allihopsen  ! =) <3
nu sitter jag hemma hos belli med lamers och har just käkat lite amerikanska pannkakor ! mums asså ! iallafall, sorry att jag inte han skriva ett inlägg imorse men vi vaknade klockan 9 för att  vi hade försovit oss, så vi hade bara 20 minuter att göra oss iordning och äta frukost. haha, aja. men som tur vad han vi ! ;) hihi, iallafall . dety är si himla skönt att vi inte har några läxor till imorn ! så himla härligt !=) <3 men nu måste jag och lamers gå och hjälpa till i köket ! men jag skriver så klart några inlägg ikväll också !
puss & kram

p.s sorry om jag inte har haft några bilder i mina inlägg på ett tag, det är p.g.a att jag har varit hos kompisar och då inte haft någon chans att ladda upp några bilder på deras datorer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0