har just ätit.

hejhej !
nu hr jag just ätit sushi! mums ! ååh, vad länge sedan jag åt det. iallfall, eftersom jag är med i kören så fick vi veta idag att vi skulle gå lucia imorn i någon konstig kyrka ( jag vet att lucia inte är föränn lördag , men men ) så jag fick springa runt på vinden och kolla i alla låder vart vi hade lucia nattlinnen "/ suck. iallfall, det tog ett tag men tillslut hittade jag ett som passade mig! =) nu är det enda som fattas är en bricka typ, att ha ljuset i, och glitter. någon som har det ? jag glömde faktiskt att köpa det idag om jag ska vara helt ärlig. haha, gud vad jag är klantig asså ! "/  aja, mamma ringde halv 7 om undrade vart jag var... fick en ganska rejäl utskällning när jag kom tillbaka, menmen. den skiten får man väll ta eller hur ? men nu måste jag gå, har vi några läxor till imorn föresten ? woooopsiii ! haha,
puss & kram

haha, connie ! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej katinka

vi tycker att du borde veta att alla dom här ''kommentarerna'' kommer verkligen inte bara från oss däremot på inlägget som heter K i november har vi kommenterat och på ett inlägg som du har skrivit något med busted. sedan är det massa andra osköna människor som tydligen har hört om detta och också skrivit. liksom bajs, och typ sr ut som kanin etc. johanna var bara lite småledsen eftersom att du hade skrivit att hennes tjejmiddag inte var den roligaste( det kan jag ju ifs förstå iallafall om jag hade varit dig) men du kankse inte behöver liksom skriva det på din publika blogg. Och playahead förstår jag inte vad du menar. vi har typ inte ens playahead längre. men däremot så hade vi en innan som hette (detnamnetdunämdeinnan) men sen av nån anledning blev vi avstängda och det var för att det var ett falskt personnmr och verkligen inte pga att vi hde skrivit tsakiga saker till dig, vi var ju typ jätte bra kompisar på den tiden, så det du har fått för dig nu måste vara något annat. Ville bara att du skulle veta att vi inte har skrivit några av dom där totalt meningslösa kommentarerna förutom dom på dom där inläggen jag nämnde innan. Så ta inte för givet att dom där kommentarerna var vi, och säg inte till dina kompisar så att dom kan gå in och skriva att vi är ''äckliga förortsungar'' och att vi inte har något liv etc. hoppas du förstår

puss med cherry on top

2008-12-09 @ 20:01:03
Postat av: Anonym

//Sofia & Johanna

2008-12-09 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0