grattis connie !

hejhej ! =) <3
nu sitter jag hemma hos connie och ska snart äta födelsedagsmiddag med hennes familj ;) ! hihi, det ska bli min favorit , kyckling och klyftpotatis ! ;D ingen gör det bättre än rebecka asså ! haha, iallfall, idag har jag och connie fikat ! bussschaffören vägrade att stanna på den busshållsplatsen vi skulle av på så vi fick gå en bit, men det gjorde inte så mkt.vi gick till tösses och det stog en bög i kassan som pratade som en bög asså !
- aassååå priiinseesståårtan koooåååstar 38 kroonor.

jag och constance höll på att skratta ihjäl oss och sen fick vi så dåligt samvete. haha, gud vad vi skrattade xD ! hihi, efter det gick vi hem till mig och tog massa blider och åt lite choklad från min chokladkalender ! haha, nu pratar connie med sin farmor, dem pratar om att man alltid ska säga vad man tycker eller något. jag förstår inte riktigt vad dem pratar om, men men ! men nu ska jag och connie göra någonting kul ! hihi, men jag skriver lite senare.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0