good morning!

godmorgon !
elller föresten, det kanske inte är morgon föresten ! haha, aja ! idag skulle jag ha varit med ebi, men hon kunde tyvärr inte så vi bestämde oss för att köpa julisar imorgon istället ! ;) så idag istället ska jag vara med min kära vännina wendela ! vi ska typ gå runt och leta efter julisar vi också ! ;) hihi, aja. idag sov jag till halv 11 ! så himla skönt, men sen känner man sig så dum för att man har slösat lite av sin dag på att sova.... är det någon annan som kan känna så ibland ? aja, för någon halvtimme sedan kollade jag på det sista avsnittet av 90210 på första säsongen. hoppas folk laddar upp den andre säsongen snart  ! i can´t wait ! iallafall, jag tyckte den slutade lite konstigt... men , men  ! joo, jag gjorde klart min första men värmare idag ! efter 3 månader. hahaha, jag stickar inte så snabbt såå... haha. men nu ska jag gå och käka lite frukost !
 puss & kram
'
haha, kommer du ihåg wendela ? <3

Kommentarer
Postat av: wendela

bara för att du blev jätte söt på den bilden !?

2008-12-07 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0