good morning.

GOOD MORNING SUNSHINES ! ;)
jag är verkligen ledsen att jag inte bloggade igår, men jag hade verkligen fullt upp med släkten och så ! jag hade tänkt skriva ett litet inlägg på kvällen men julklappsutdelningen slutade först vid typ 11. så, jag han inte. men men, jag fick jätte många fina juklappar iallafall, bland annat några present kort, massa pengar, en kamera och sånt. haha, aja . igår var vi för första gången i kyrkan på julafton. fy fan vad tråkigt det var asså ! jag somnade till hela tiden. välsigne hit och välsigne dit. haha, efter det gick vi hem och åt mandeln i gröten. pappa fick den från första början men sen så gjorde han en liten diskret överföring till picas tallrik. xD och leo gick ut i köket för att ta en ny och låtsas som om han vann, ahah. aah, så går det till hos familjen johansson xD, nej men så konstiga är vi faktiskt inte. iallafall inte jag... ;) aja,  så bloggandet startar idag igen ! ååh, jag är så himla glad för jag fick massa med pengar av alla möjliga så nu kan jag gå ut och köpa massa grejer på julrean ! wiiihooo ! jag blev faktiskt lite avensjuk på pica eftersom hon fick en dator, men men. mamma lovade att jag skulle få en nästa år ;) ! så det ordnar sig säkert ! tihih, jag har iallfall inga planer för dagen !  joo, föresten måste jag rensa hela mitt rum ! haha, det är överbelamrat med prylar nu för tiden, så lite av det ska bort. haha, men annars är hela min dag ledig ! ring om du vill hitta på något lixom! ;) hahah, nej men seröist. jag har typ ingenting för mig. förutom en middag på kvällen hos min morbror och moster ;) aja.  god jul i efterskott på er alla ! så hör jag av mig lite senare idag helt enkelt !
puaa & kran

jag fick min kamera tillslut ! men inte i rosa utan röd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0