gomorron.

godmorgon godmorgon :)
jag och sophia vaknade ca klockan 10 och då satte vi igång med att köra buzz ;) thaha, det blev lika... haha. nej,  men sen gick vi ner för att äta lite frukost och nu sitter vi här. nu ska vi iväg och sophia ska träna på gym eller något och jag ska kolla på :) och i eftermiddag ska jag, mamma och pica kolla på bio :) gud vad mysigt det ska bli. vi ska kolla på en bio som heter secret tror jag , jag har aldrig hört talas om den men den är säkert lätte bra :) thaha. jaa, det är väll det som här hänt nu på morgonen, inget annat som har inträffat. haha. nej men nu ska jag och sophia ge oss av ;)
puss & kram så länge.
p.s jag kan ladda upp lite bilder på igår kväll lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0