gomorra.

godmorgon !
det här är en lite sorglig dag för mig, p.g.a att jag börjar tänka- det är året kommer aldrig komma igen. det som har hänt iår kan vi inte göra om på exact samma sätt. det är faktiskt lite sorgligt tycker jag. javisst, mycket roligt har hänt det här året eller hur ? men det här skulle lixom vara 08 år, det bästa året någonsin. och jag tycker inte jag håller med om att det har varit den bästa. jag tycker till och med den har varit sämre. asså mycket roligt har ju hänt, ebba kom till vår klass och sånt. :) men ändå, det känns inte riktigt som det bästa året. eller vad tycker ni ? aja. jag har iallafall precis ätit frukost :) panncakes med bacon mums :) thah, det är faktiskt en specialitet i detta hushåll ;) haha, ååh vad gott det var :) aja, nu ska jag kolla lite på csi tror jag .
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0