godnatt.

hejhej allihopa ! =)
nu ska jag och constance snart gå och lägga oss, connie ville bara skriva ett inläggs tips som blev lite komplicerat och konstigt så hon fick göra om ganska mycket. så nusitter hon och håller på med det och jag sitter på en annan dator och skriver. hahah, men men. snart ska vi göra i ordning min säng och krypa till kojsen. gud vad vi är trötta asså. "/  imorn är det som tur är sovmorgon, til halv 10 ! så himla härligt ! =) <3 jooo, jag viller skriva lite om taskiga komentarar i min blogg som jag tror ingen " bloggare " uppskattar när man ser att någon har skrivit någonting taskigt. jag menar , självklart fär man skriva kritik ! men skriv då var som är dåligt med det och skriv inte bara gud vilken dålig blogg ! för då kan ju ingen förbättra den, för man vet inte vad den personen tycker är dåligt med den. så om ni tycker min blogg är dålig, så sluta läs eller säg vad ni tycker är dåligt ! aja, tillbaka till sak ! men nu tror jag snart connie ärt klar med sitt inlägg så nu ska jag avsluta ! men tänk på det nästa gång ni skriver en komentar som är negativ ! men ni för ju självklart säga bra saker om min blogg också ! ;) <3 men godnatt så ses vi imorn, och om inte så älskr jag er om jag dör inatt.
puss & kram och söv sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0