godmorgon på er !

god morgon på er ! ;)
nu sitter jag här i min pajta jag fick i julklapp, den är så himla mysig ! :) tihi, aja. dagens planer är att träffa my, linda, wendela & amanda ! jag vet inte riktigt när vi ska ses, men men ! så det var väll dagens planer. jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kanske gå runt på mellandags rean eller något sånt ;) ! tihi, jag måste verkligen köpa lite nya koftor och sen måste jag gå till urban outfitters för jag har fått ett presentkort där men jag vet inte hur mycket det är på så jag ska gå dit och se om jag får reda på det ! men annars tror jag inte vi har bestämt något särsklit. tyvärr kunde inte connie hänga med oss idag för hon var sjuk... men hon får vara med nästa gång ;) ! jaja, det ordnar sig säkert tillslut ! krya på dig connie ! men nu ska jag käka lite frulle ;) !
puaa & kran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0