god morgon !

godmorgon alla söta !
nu sitter jag här alldelless nyduschad och fräsch och snart ska jag ringa constance och wendela ! ;) taha, joo.  jag kom på en grej igår som jag hade glömt ta bild på av kläderna... det är en grå " stickad " kofta från zara med huva ! hahah, nu när jag säger det låter det ju jätte fult, jag vet ! men den var faktiskt jätte söt tycker jag ! jag kanske lägger in en bild lite senare, vi får se ;) ! aja, som sagt dagens planer blir att träffa my, linda, amanda , wendela * & connie * .( * betyder kanske xD ! ) jaa, jag vet inte riktigt vad vi ska göra. jag tror jag och my pratade om att fika eller något, och typ kolla på en väska som hon kanske skulle köpa men jag är inte säker ;) ! tihih, jaaa. det är väl dagens planer det ! ;) men nu ska jag gå och käka frukost ! :)  jag brukar inte gilla att äta frukost men idag är jag faktiskt riktigt sugen faktiskt ;) !
puaa & kran

haha, förlåt wendela. men jag var tvungen ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0