gamla stans julmarknad !

halloj halloj !
dagen slutade såhär: jag och constance gick gamla stans julmarknad, jag tycker den var mysigt men det fanns typ bara 7 stånd så man tröttnade efter typ 5 minuter. iallfall, sen gick vi vidare för att prata med en livvakt på slottet min han hade värsta läskiga kniven och det var en väktare som bara stog några meter bort så vi beslöt oss för att skippa snacket med honom. haha, aja. sen gick vi till teknikmagasinet för att köpa leo en rubiks kub haha, det fanns typ bara 5 kvar ! shit vad populära dem var iår då ! ;) haha, och sen gick vi hem till mig och skulle spela lite buzz men vi hann bara ett halvt slep för sen behövde connie gå ! ;) ajuste, vi gick till marsipan båten också, det var ganska utplockat men constance gic ktyp ut och in 5 gånger för att ta mer chokladpluppar. haha, hon var typ helt  besatt ! xD haha, och nu sitter jag här ! joo, jag kan ladda upp lite bilder från idag lite senare ! för jag har inte hunnit ladda upp dem på datorn än förstår ni ! ååh, det är lixom bara några timmar kvar till julafton ! det är helt otroligt, men asså jag vet att jag ska få ett urban outfitters present kort och jag är helt överlycklig ! ;) då kan jag köpa typ allt jag vill ha där, och jag ska säga er en sak. det är mycket grejer jag vill ha därifrån ! haha, jag och connie var där häromdagen och jag pekade ut minst typ 5 grejer som jag verkligen ville ha . men det är ganska dyrt där tycker jag. är det bara jag som tycker det eller är det någon annan som håller med, jag mena, visst dem har jätte coola grejer som är väldigt ovanliga . men asså det är ganska dyrt ändå ! aja, jag gillar det lika mkt ändå ! ;) hihi, men nu ska jag göra lite kristyr till  mina pepparkakor !
puaa & kran

Kommentarer
Postat av: Sophia

2 dagar kvar till jul det är bara ungefär 5/6 timmar!!!!!!!!!!

2008-12-23 @ 18:19:02
Postat av: Sophia

2 dagar kvar till jul det är bara ungefär 5/6 timmar!!!!!!!!!!

2008-12-23 @ 18:19:13
Postat av: Anonym

håller med tinki, julafton är ju imorgon? :S

2008-12-23 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0