förkylning.

hejhej,
jag har precis duschat och sättit på mig pajtan ! om ca 40 minuter blir det nog greys anatomy för min del, eller så går jag nog och lägger mig snart. jag vet att klockan bara är 20 över 8 , men jag vill verkligen få bort sen här satans förkylningen... asså det är så typiskt att man alltid blir sjuk när någonting kul kommer hända... aja,jag få väll krya på mig ordentligt ! hihi, aja. ces´t la vie ! som wendela lärde mig idag. haha ! asså varför skulle man inte kunna typ bo på hawaii så skulle man aldrig få en förkylning... haha. aja, nu ska jag läsa igenom svenska läxan, eller tog jag med den hem föresten ? ojdå... gud vad klantig jag är asså !
puss & kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0