en till lista.

Hur bor du: en ca 320 kvadratmeters stor lägenhet.
Brukar du komma i tid:nee, verkligen inte...
Hur lång är du: 159 cm.
Vad jobbar du med: jag jobbar inte, jag går i skolan.
Kan du laga mat: haha, jaa ! jag <3 att laga mat.
Vad har du på dig just nu: en munktröja och jeans.
Har du någon fobi: strumplösa fötter.
Hade du en bra kväll igår: hmm, sådär. var hemma och tog det lungt.
Vilket är ditt senaste inköp: idag, en kamera " fodral " till mamma.
Din favorit dryck på morgonen:te eller juice, ibland latte.
Vem fick du senast pengar ifrån: constance´s mamma.
Har du sovit i din egen säng i natt: jaaa !
Vad hade du sönder senast: jag vet inte, men jag spillde cider över hela min kamera, räknas det ?
Vem snackade du med senast: pica.
Varm favorit dricka: läsk.
Favorit dricka när du är riktigt törstig: kall saft.
Alkoholhaltig favorit dricka: hallå jag dricker inte.
När gjorde du senast något riktigt dumt: idag, görs dem här för hand av barn ? xD
Saknar du någon just nu: wendela.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: kunna allt, med andra ord. en besserwieser.
Någon jag stör mig på: haha, ja .
Intressen: tennis & vänner.
Senaste personen du kramade: connie.
Senaste du ringde: constance.
Senaste personen som ringde dig: tekniskt sätt constance, men logiskt sätt wendela.
Vad drack du senast: saft till maten.
Vill du ha barn: jaa, men dem är bara gulliga när dem är små.
Längtar du till din nästa födelsedag: vem längtar inte till sin födelsedag ?!
Har du rakat benen nån gång: ja.
Är du sugen på något just nu: typ ben & jerrys witch bla bla bla glass.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: hallå vi snackar inte om dagar här, vi snackar om veckor. ca 1-2
Använder du hudkräm: jaa, alltid.
Attraheras du med män av skägg: hahahahahahahahahahahahahaha, knappast.
Micro-popp eller Poppa själv: asså, vi har ingen micro så det blir väll att poppa själv.
Brukar du baka: ja, ibland.
Röstade du i det senaste valet: neej. jag går i skolan pucko.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja , ganska. " men allt kan bli bättre "
Vilken låt lyssnade du senast på: mamma mia.
Har någon annan sovit i din säng i natt: nee.
Vad tycker du är äckligt: haha, det skulle ta en evighet om jag skulle skriva allt.
Har du pengar på mobilen: nee, jag gör slut på dem så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0