dagens !

halloj halloj!
nu sitter jag här med en te kopp i handen och är inne lite på datorn. NU har jag bestämt mig, att jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll ! jag håller att bli förkyld och det orkar man ju inte lixom "/ aså jag ska alltid blir förkyld när man ska ha det som roligast ! så nu ska jag verkligen bli frisk till i helgen... jag kanske är hemma från skolan imorn föresten ! ;) gud, det är klart jag ska göar det ! då slipper jag vår längsta skoldag också ! YES ! haha, nu är jag glad ! ;D idag har jag varit med elsi och vi har kolalt runt lite på stan efter kläder ! haha, vi hittade äntligen ett par skor som vi har kollat efter, och så hittade vi min storlek och vi ba; YES ! men sen fanns det lixom bara den skon och inte den andra. vi ba; SUCK ! haha, så någon hra lltså bara tagit med sig en sko nätr dem har gått där ifårn xD !  det var lite komiskt tyckte vi, hahah ! jo, vi hade lucia grejs idag ! vi blev jätte glada för dem hade ställt fram jätte fint fika som vi trodde var till oss, men sen kom massa gamlingar in och satte sig och började äta xD ! men det gick bra på lucia grejen iallafall ! som tur var, men jag och constance stog där bak och nästa fnissade hela tiden xD ! hahah, aja ! men nu måste jag gå ! men jag hör av mig lite senare ! ;)
puss & kram

haha, så himla många år sedan ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0