dagens process.

tja tja !
nu sitter jag och wendela här och my, linda och amanda gick för  20 minuter sedan . idag har vi typ gått rrunt lite på stan och kollat i alla möjliga affärer. jag köpte 2 par jätte söta trosor och massa hudgrejer för ansiktet som var typ jätte mycket rea på kicks just nu ! aa, juste ! jag köpte en parfym jag önskade mig i julklapp som jag inte fick, den heter sexy darling av kylie minouge hur hon nu stavas. tahah, och wendela köpte ett par jätte söta oddmolly trackpants i lila och ett par jätte porriga trosor, undrar när hon hade tänkt använda dem ? ;) haha, men hon visste typ inte att dem var porriga innan hon köpte dem. haha, aja jag kan lägga ut en bild på vad jag har köpt lite senare ! typ i nästa inlägg eller något ! ;)
thah, men nu måste vi kila !
puss & kram

typ 4 år gammal bild på mig och wendela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad hemsk bild på dig katinka!!

hur kan du visa dina tänder sådär? uäääääääääääääääk! jag spyyyyyr!

2008-12-27 @ 18:47:53
Postat av: Anonym

fan vad hemsk bild på dig katinka!!

hur kan du visa dina tänder sådär? uäääääääääääääääk! jag spyyyyyr!

2008-12-27 @ 18:48:59
Postat av: conne

nää vadfan jag tycker den var as söt på totten! haha :)

2008-12-27 @ 19:56:07
Postat av: Sophia!

den var super söt! den som håller på med sina löjliga kommentarer är ju bara så no lifers!!

2008-12-28 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0