dagens.

hejhej :)
dagen började med att jag ringde Wendela :) hon kom till mig och sen träffade vi Nike & Klara på lisa på torget och där satt vi och pratade en stund, sen gick jag och wendela till espresso house stureplan men dem hade inga chai pulver grejer kvar så då fick vi gratis lappar som det stog att  vi fick varsin gratis dricka på någon annan espresso house :) bra va ? jaap, så alltså gick vi upp till espresso house kungsgatan och fick en chailatte gratis där :) thaha, japp och sen gick vi hem till mig och typ slappa en stund, och sen gick wendela :( och sen kollade jag och pica lite på ett csi avsnitt och nu sitter jag här :) jaa, det ärväll det som har hänt idag i stora drag :) thaha. ååh, gud vad detta år har gått fort, tänkt att det här året aldrig kommer komma igen "/ jag menar, år 2008 skullle ju bli det bästa året eftersom det skulle bli stockholms år. men jag tycker inte det har varit ett bättre åren något annat. det är ganska sorgligt faktiskt . tahah,  men nu ska jag gå och äta :) hör av mig senare :)
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0