dagen !

hallojsan i stugan :) !
nu sitter jar här med mina nya sköna tofflor jag fick an sophia i juklapp, dem är så himla sköna och söta :) tihhi, aja. idag har jag varit med sophia, vi han inte med så mycket eftersom vi träffades på halv 4 typ. hehe, men vi gick och åt luch och sen åkte vi till mörby och tittade lite i åhlens och sen åkte vi hem till sophia och då var vi där en stund och sen kom mamma och hämta mig. även om vi inte var med varann så länge hade jag iallafall jätte mysigt =) <3jag kan ladda upp lite bilder senare :) . japp, det var väll det som har hänt idag. jag har fortfarande jätte ont i ryggen tyvärr. men jag hoppas det går över inatt iallafall."/  hhih, men nu har jag ätit middag. det blev spagetti med någon stark tomatsås som pappa har lagat, det var ganska gott faktiskt. jag brukar inte gillar värsta starka grejerna, men asså jag tycker inte heller om saker som inte smakar något utan det ska vara där någonstans mitt imellan lixom :) hahah.
men nu ska jag kila! jag hör av mig lite senare.
puss & kram

mina söta tofflor jag fick jag sophia :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0