CSI

hejhej !
nu har jag just precis kollat på lite avsnitt av CSI, ååh jag älskar det programmet asså. gud vad det är spännande ! aja, det är bara 2 dagar kvar till julafton och ja gär så himla lycklig. mamma håller på att slå in lite julklappar i köket så jag får inte gå in dit. jag menar , men asså hallå gissa vad kag kommer göra när jag har skrivit klart här lixom xD ;) ! haha, aja när jag tog ett break från CSI så gjorde jag lite pepparkakor, gud vad degen är gott ! asså jag kan inte få nog xD ! haha, men jag bara älskar pepparkakor. ååh, nu är jag faktiskt lite missnöjd med min frilla, jag försökte just stoppa upp dem i två flätor och jag såg just att det blir små mina flätor som är über korta verkligen... "/ stackars mig... haha. men men jag hoppas det växer ut snabbt! men nu måste jag gå.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0