csi miami

hejhej ! :)
nu sitter jag här i pajtan och´mian sköna små nya tofflor jag fick av sophia och är alldeless nyduschad och färdig för kojsen ! hihi, japp. jag har faktiskt inte gjort så mycket sedan jag skrev mitt senaste inlägg, jag har kollat på csi miami som var så himla bra :) taha, asså alla csi miami avsnitt är sjukt bra, jag förstår inte hur dem kommer på så många olika fall, det är helt sjukt faktiskt :) taha, men jag tror att jag älskar csi miami mest av alla csi är på grund av världens härligaste huvudkaraktär som heter horatio ! hon ser ut som en nallebjörn och han är alltid så himla  gullig och snäll, om man inte räknar med hur han behandlar brotslingarna förstås. ;) taha, men det borde ju inte räknas eller hur  ? haha. aja, morgondagens planer är lite hipp som happiga. jag vet inte riktigt vad jag ska göra än, jag skulle ha träffat linda och amanda men dem kunde tyvärr inte "/ haha, men nu måste jag gå för mamma ska sova och datarummet ligger brevid deras rum och då hör hon allt plippande från datorn och då kan hon inte sova ;P. taha, men jag tror det hör blir mitt sista inlägg för ikväll så godnatt allaihopa så ses vi imorn.
puss & kram

mig i min pajta jag fick i julklapp och mina sköna nya tofflor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0