brådis.

jag vet, jag är en dålig bloggare.... asså jag är verkligen ledsen på mig själv. jag har brytit mitt löfte och jag skrev inte igår kväll som jag lovade... aja, då blir det väll minst 5 inlägg idag om jag ska göra upp det till er ;) haha, aja. iallafall, idag ska jag jobba och efter det ska jag plugga matte. inte världens roligaste dag kanske, men den funkar. hoppas inte mina lattes  blir lika misslyckade idag som igår. haha, fan vad pinsamt det var xD ! Oj, ! klockan är kvart över och jag ska ta bussen halv, och innan det ska jag borsta tänderna, klä på mig, bädda sängen och fixa iordning mitt rum ! JÄVLA PISS ! SHIT, måste kila ! ;D men jag LOVAR att skriva några inlägg ikväll  !
pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0