anonym = freeeeaak !

okej, snart tar jag fan och lägger ner den här bloggen. dem som skriver sånna anonyma komentarer är verkligen hänsyns lösa. visst, tyck så att jag ser ut som en kanin. men vad kan jag göra åt det, gud ni ser verkligen inte heller så bra ut själva så jag tycker inte ni ska säga någonting. jag kan inte är världens bästa människa, jag har också gjort fel. men jag komenterar verkligen inte andras bloggar, och skriver jätte taskiga grejer på playahead som man var inne på förut i ett namn som " mariablatte" . vad fan är det för namn ? ;S haha, aja. jag behöver inte ha med sånna loosers att göra så snälla kan nu bara ta er själva och ta självmord, tack så mkt.
pussar !


Kommentarer
Postat av: Anonym

mariablatte är världens sköönaste tjej!

2008-12-08 @ 20:34:40
Postat av: Katinkas bästis

Noot, hon verkar ju dum i huvet om hon skriver taskiga kommentarer till min bästis!!

2008-12-09 @ 16:55:11
Postat av: wendela

tinks, ta inte åt dig av de där, du är jätte bra på att blogga och om den har sina åsiketer så skit i den. du ska fan inte lggäa enr din blogg.! <33

2008-12-09 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0