äckliga, äckliga förorts ungar!

Tjenna äckelpottor, elsa bodin här.
Äh, dom som skriver dom där, extremt töntiga, kommentarerna i katinkas blogg, kan lika gärna bara ta och hänga sig i denna sekund. haha, skaffa ett liv liksom!
Och helt seriöst, ska dom komentarerna vara taskiga? För att om det är det taskigaste ni har på lager, så tycker jag riktigt jävla synd om er. Liksom, säga att ngn ser ut som en kanin & bombarderar den med ordet bajs? VÄX UPP! Är ni typ 3 år eller? Ni har liksom lagt in 8 var komentarer på typ fyra olika bilder! Hahaha, vad fan gööör ni på kvällarna? Det här kanske ni tolkar som ett hot, eller inte - i don't give a fuck - men om ni komenterar en gång till, så skickar jag fan någon på er. ni får gärna komentera det här inlägget och om mig, hur jävla mycket ni vill, jag bryr mig verkligen inte.
MEN SKRIV INTE ETT ENDA TASKIGT ORD TILL TILL KATINKA, OKEJ?!

Ha så bra, fuckfaces.

& det här är en text som jaaaag har skrivit. inte katinka, hon är inte här nu.  




 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur vet du att som skulle vara taskiga? man kankse känner för att vara konstig ibland

2008-12-09 @ 19:54:48
Postat av: Julia

Sötnos Elsa! <3

2008-12-10 @ 18:06:43
Postat av: elsa

dra åt helvete anonym, jävla fegis.

2008-12-11 @ 19:05:29
Postat av: ''blondinbella''

ursäkta, men vem tror den där elsa att hon är! en liten, ful, feg tjej! om inte appropå era snygga överbet! ni behöver fan tanställning i både över och under käken!!!! skaffa ni er ett liv som sitter inne på en blogg hela dagarna! skaffa ett liv!

2008-12-12 @ 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0