90210 igen !

hejhej allihopa !
nu sitter jag och kollar på 90210 igen, men den här hemsidan är så jävla seg på nu får jag sitta och vänta igen. tyvärr... aja, idag var jag med wendela och ebbi ! vi kollade lite på mamma mia och sedan tröttnade jag och ebbi så vi gick ner och kolalde lite på desperate housewifes och gjorde lite läxor. hihi, jag tror faktiskt ruff börjar gilla mig =) <3 jag fick veta mitt SO provs resultat idag föresten, det var ju inte så lovade precis, men men. och så har vi NO prov imorn... suck, och jag som knappt har hunnit plugga någonting lixom. det är alltid plugg , plugg och plugg. aja, nu tror jag 90210 har laddat en stund. men jag hör ju såklart senare av mig ikväll.
puss & kram

jagoch sofia ! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0